top of page
חיפוש

איך לבחור את הקורקינט המתאים?

עודכן: 17 בינו׳ 2021

בראש ובראשונה אנחנו שמים דגש על הבטיחות. מעבר לכיף ותרומה לאיכות הסביבה, חשוב ביותר שתשובו הביתה בשלום. לכן, שימו לב שהדבר הראשון שבודקים לפני שרוכשים קורקינט זה את המשקל שלנו ביחס לגובה ואיזה כלי מתאים לנו, שלא יהיה קל מידי ולא כבד מידי. לפעמים אנחנו עלולים לחסוך כמה שקלים אבל לוותר על הבטיחות – אנו לא ממליצים על זה בכלל. התייעצו עם המוכר ובחרו את הכלי בו אתם מרגישים שליטה מוחלטת במהלך הנהיגה.


הדבר השני אותו נבדוק הוא תנאי הדרך וטווחי הנסיעה. מאיפה לאיפה אתם נוסעים? אם מקום העבודה שלכם מצריך מכם נסיעה ארוכה, עליכם לבחור כלי שיוכל לעמוד בנסיעה הזו. חישבו על הנוחות שלכם אל מול הבטיחות שלכם. אם אתם צריכים לנסוע לעבודה ברכבת או באוטובוס, בחרו כלי שיכול להתקפל ויהיה נוח לנשיאה אך מנגד שימו לב שהוא אינו קטן מדי עבורכם ושהוא בטיחותי.

איפה אתם גרים? אם אתם צריכים לעלות כל יום 4 קומות ולא במעלית, יש לכם שתי אפשרויות. או שתבחרו כלי שיהיה לכם קל יחסית או שתבחרו כלי אחר ותשקיעו במנעול איכותי שיסיר מכם את הדאגות. כי כמו שאמרנו – בטיחות לפני הכל ועדיף כלי כבד ובטוח מאשר קל ומסוכן.


כל הפרמטרים עליהם פירטנו חייבים להתקיים בהתאם לתקציב שלכם. התאימו הכל לתקציב שלכם וקחו טווחי סטייה ממנו. אנו ב-"סקוטר אאוטלט" ממליצים על מספר מותגים שבהם אנחנו מאמינים, כמובן אחרי שבדקנו ומצאנו את האמינים ביותר.


דגש אחרון וחשוב ביותר – איפה קונים? חשוב לדעת שיש לכם "אמא ואבא" שתוכלו להגיע בנוחות ולדעת שאתם מפקידים את הכלי שלכם בידיים המקצועיות והאמינות ביותר. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שאין "אותיות קטנות" ואין הפתעות. מה שתשמעו זה מה שתקבלו – אחריות על הכלי שתקנו, זמינות לכל דבר, וכמובן מקצועיות חסרת פשרות. אנו יודעים שהכלים הללו לא הכי בטיחותיים, בלשון המעטה, ולכן תהיו בטוחים שהכלי שלכם נמצא בידה תחבורה הירוקה והאורגנית כבר כבשה את ערי המרכז בישראל ובכלל, את העולם כולו. אבל לפני שאתם בוחרים את הכלי החשמלי אותו תרכשו – עליכם לשים לב לכמה דגשים שיעזרו לכם בבחירה. אחרי ניסיון של יותר מעשור בתחום התחבורה הירוקה, אספנו לכם ב"סקוטר אאוטלט" את הטיפים החשובים ביותר עבורכם, כדי שתבחרו את הקורקינט החשמלי או האופניים החשמליים המושלמים בשבילכם.






17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

טיפים לבטיחות ברכיבה על קורקינט חשמלי

קורקינטים חשמליים הם כלי תחבורה פופולריים יותר ויותר, אך הם גם יכולים להיות מסוכנים אם לא משתמשים בהם כראוי. במאמר זה נספק לכם טיפים חשובים לבטיחות ברכיבה על קורקינט חשמלי. הקפדה על כללי הבטיחות הדבר

טיפים לבטיחות ברכיבה על קורקינט חשמלי

יש לחבוש קסדה בעת הרכיבה. קסדה היא אמצעי הבטיחות החשוב ביותר בעת רכיבה על קורקינט חשמלי. יש לרכוב בזהירות ובאחריות. יש להקפיד על חוקי התנועה, ולהימנע מנסיעה במהירות גבוהה מדי. יש להיות מודעים לסביבה ב

אופניים חשמליים בימי לחימה

אופניים חשמליים הם אופניים ממונעים באמצעות מנוע חשמלי קטן המקבל כוח מסוללה חשמלית. בחלק מהדגמים יכול הרוכב להיעזר במנוע גם כאשר הוא אינו מדווש, ובדגמים אחרים המנוע מופעל רק בעת הדיווש. הם נבדלים מאופנ

bottom of page